close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהו תפקידה של סוכנות איקומרס וכיצד היא תוכל לעזור לכם?

מערכת שורשטו תמוז, תשפא25/06/2021

מהי סוכנות איקומרס? מה תפקידה, ואיך היא יכולה לעזור לכם?

תגיות:
בעל עסק! מתי לאחרונה עשית משהו כדי לקדם את העסק שלך? ישנם דברים כה רבים שאפשר לעשות בכדי לסייע לעצמנו להגיע רחוק; להבין את השוק, לחשוב על קמפיינים מצליחים, וכמובן למצוא חברת איקומרס שתלמד אתכם כיצד להציג את המוצרים שלכם בחנות וירטואלית שפשוט אי אפשר לעמוד בפניה.

כיום, אחרי שנה שלמה שבה החנויות היו סגורות, בעלי העסקים בכל התחומים הבינו את החשיבות האדירה של האיקומרס, כשכולם ללא יוצא מהכלל נאלצו לשנות לחלוטין את שיטת העבודה, ולעבור לאונליין. מי שלא עמד בקצב, מצא עצמו נסגר במרבית המקרים.
סוכנות איקומרס תחשוף אתכם ליתרונות הנפלאים של
עולם הדיגיטל

כשאתם מחליטים לפנות לשירותיה של סוכנות איקומרס מקצועית, אתם בעצם חושפים את עצמם ליתרונות מהם לא תוכלו ליהנות בשום דרך אחרת:
• שוק אין סופי – חנות וירטואלית פותחת לכם דלתות לקהל לקוחות שאין לו גבולות; רק תחשבו על האפשרות למכור ללקוחות שמתגוררים הרחק מבחינה גיאוגרפית, ואם תצליחו מספיק, אפילו ללקוחות שנמצאים מעבר לים.
• חנות שתמיד פתוחה – האינטרנט פתוח 24 שעות ביממה ללא הפסקה, וכך גם החנויות הוירטואליות. המשמעות היא שאם צץ צורך לאדם לבצע רכישה באמצע הלילה, יוכל לעשות זאת ללא חשש ובלי להמתין למחרת בבוקר וכמובן, בלי להתאמץ ולהזיז את הרכב או לעמוד בפקקים באוטובוס.
• חיסכון בהוצאות – אם יש לכם חנות, אתם ודאי מודעים לעלויות הגבוהות של ההשכרה, החשמל, המים, ושאר הנלווים לתפעול עסק פיזי. כשמעלים את העסק אונליין, ההשקעה הגדולה (ואולי גם היחידה שלכם) תהיה שיווק ופרסום, תשלומים לאחסון ועוד, הוצאות הנמוכות באופן משמעותי מעלויות התפעול של חנות פיזית.
• גמישות מכל בחינה – למה הכוונה בגמישות? ובכן, בעל העסק יכול לנהל את העסקים שלו מכל מקום בעולם, והלקוחות יכולים לבצע רכישה ולקבל שירותים מכל מקום, באמצעות הסלולר או המחשב הנייד. הגמישות הזו כה חשובה להצלחת העסק, מכיוון שהלקוחות לא צריכים להתאמץ כדי להגיע אליכם ואתם יכולים להמשיך להכניס כסף גם אם החלטתם לצאת לחופשה.
• פוטנציאל גבוה לצמיחה – סוכנות איקומרס תבנה לכם חנות וירטואלית שתזניק את המכירות, תאפשר לכם לקצור פירות בתוך זמן קצר, לצד מיתוג ושיווק נכונים ויעילים. בזכות אתר הסחר, פוטנציאל הצמיחה שלכם עצום שכן זהו צעד שבזכותו ניתן למכור ולהציע שירותים ומוצרים בכל רחבי העולם ובכל דקה משעות היממה. זהו צעד שהוא הזדמנות של ממש שחבל לפספס!

נשמע טוב, מאיפה מתחילים?
סוכנות איקומרס מקצועית תפתח את התהליך במחקר; בחינה של היעדים, המטרות והעיסוק שלכם לצד הבנה ממוקדת של השוק אליו אתם פונים, מי הם המתחרים שלכם ומהם האתגרים בפניהם אתם עלולים לימוד. כשכל המידע יהיה שלם וברור, תוכל הסוכנות להתקדם לשלב הבא – בניית החנות המושלמת, התואמת את המיתוג הייחודי שלכם, את קהל הלקוחות שלכם, ועוד. מדובר בסופו של דבר, בחבילת הכל כלול שתיקח אתכם להצלחה בטוחה בשוק.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה